2012 m. spalio 21 d., sekmadienis

Kaip pasirinkti dvirati?

Kaip pasirinkti dviratį?

 

Pirmas klausimas, į kurį reikia atsakyti sau: „Kam Aš naudosiu dviratį?".
Visiškai skirtingi dviračiai reikalingi žmogui, kuris:
  • važinės juo kiekvieną dieną mieste į darbą
  • naudos jį turistinėms išvykoms savaitgaliais
  • retkarčiais važinės su vaikais artimiausiame parke.
Ir jau visai kitoks aparatas bus reikalingas profesionaliam sportininkui, dalyvausiančiam pvz.: lenktynių „Giro de Italia" kalnų etape.

Nusprendus kam Jums reikalingas dviratis, reikia įvertinti kiek per metus planuojate nuvažiuoti kilometrų bei eksploatacines sąlygas. Kitais žodžiais tariant, reikia atsakyti į klausimą: „Kaip Aš intensyviai naudosiu dviratį?"
 
Tada nuspręskite, kokio lygio (klasės) dviratis bus Jums reikalingas ir kiek jis kainuos.Jei po šių svarstymų pasirodys, kad Jums reikalingas dviratis yra pernelyg brangus, tai geriau nepirkti prasto visai, o pasitaupius įsigyti Jums tinkamą modelį.
 
Ir pagaliau, dėl ko reikia apsispręsti - tai dviračio matmenys (rėmo aukštis, vairo išnešimas, ratų konstrukcija). Nežiūrint į sąlyginį dviračio paprastumą, dviračio matmenis reikia pasirinkti taip pat atidžiai - lyg pirktumėte sau batus. Praleidus ant dviračio daugelį valandų, išryškės patys smulkiausi nepatogumai. Reikia atsakyti į klausimą: „Kokie dviračio matmenys tinka Man?".
 
Patariame - į visus šiuos klausimus reikia atsakyti prieš einant į parduotuvę.Tik kai žinosite ko norite, tada pardavėjas - konsultantas galės nesunkiai pasūlyti reikiamą modelį.
 
 

Dviračių klasės

Kas apima dviračių klasės sąvoką, dviračių lygį?
Į šį klausimą nėra vieningo atsakymo. Viskas suvedama į tai, kad kuo dviratis brangesnis - tuo jo klasė aukštesnė. Prisimenate: kuo prekė geresnė - tuo ji brangesnė, kuo prekė brangesnė - tuo ji geresnė!

Tvirtai galima pasakyti, kad kuo dviračio klasė aukštesnė - tuo jis lengvesnis ir turi didesnį NVK (mažesnė trintis). Bet kas link ilgaamžiškumo - tai taip būna ne visada. Viską lemia - kam konkretus dviratis skiriamas.
Dviračiai, skirti pasaulinio lygio varžyboms, gali būti taip sukomplektuoti aukojant jų ilgaamžiškumą bei tvirtumą. Pvz.: plieninė priekinė žvaigždė XVZ yra žymiai ilgaamžiškesnė, nei XTR SHIMANO. Bet XTR lengvesnė, sklandžiai ir akimirksniu perjungia pavaras. Arba - treko dviračiai turi ne tokius tvirtus ratus bei padangas, lyginant su savo broliais plente.

Dauguma dviračių gamintojų komplektuoja galutinę produkciją, naudodami kitų kompanijų pagamintus komponentus. Kompanija SHIMANO - pasaulinis dviračių komponentų gamybos lyderis visiems dviračių tipams. Be SHIMANO, žinomos ir kitos komponentų gamintojos: MAVIC, Ritchey, Grip Shift (SRAM), CAMPAGNOLO, Sun Tour, SACHS - SEDIS.
Korporacija SRAM pradžioje specializavosi Grip Shift perjungėjų gamyboje. Po susijungimo su SACHS, pradėjo gaminti visą gamą komponentų (planetarinės stebulės, grandinės, stabdžių rankenėlės ir t. t.).
Kalnų dviračių rinkoje, SHIMANO užima vyraujančią poziciją, gana daug naudojama ir SRAM.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą